Θεοδωράκης Γεράσιμος

Θεοδωράκης Γεράσιμος

Group Brand Manager, Nestle

Ο κύριος Θεοδωράκης σπούδασε Στατιστική στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στη συνέχεια ολοκλήρωσε με τιμητική διάκριση το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Λογιστική και Χρηματοοικονομική με κατεύθυνση στη Λογιστική από το ίδιο πανεπιστήμιο. Παράλληλα με τις σπουδές του εργάστηκε για 3 χρόνια στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών και των τηλεφωνικών πωλήσεων στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών για τον ΟΤΕ και την νέα τότε υπηρεσία CONNX. Αργότερα , για τα επόμενα 3 έτη, εξάσκησε το αντικείμενο των οικονομικών σπουδών του σαν χρηματοοικονομικός αναλυτής στην κατηγορία FMCG προϊόντων για μάρκες ζωοτροφών όπως FRISKIES, GOURMET, PURINA ONE, TONUS και PROPLAN σε κανάλια παραδοσιακού και μοντέρνου εμπορίου αλλά και εξειδικευμένων καναλιών όπως τα pet shops. 

Ακολούθησε ο κλάδος του marketing για τα επόμενα 10 χρόνια μέχρι και σήμερα. Αρχικά με την άνθηση των μηχανών πολυροφημάτων καφέ σε κάψουλα NESCAFE DOLCE GUSTO με μια ολιστική προσέγγιση business marketing αναφορικά με τον τρόπο επικοινωνίας, τα κανάλια διανομής, την συνεργασία εταιρειών διαφορετικών κλάδων και τα σχετικά σημεία επαφής με τους καταναλωτές. 

Η συνέχεια  έφερε το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά της μάρκας STARBUCKS φέρνοντας την εμπειρία της καφετέριας στο κανάλι της λιανικής. Τα τελευταία 3 χρόνια είναι υπεύθυνος για τις κατηγορίες καβουρδισμένου και αλεσμένου καφέ της εταιρείας Nestle και τις μάρκες ΛΟΥΜΙΔΗΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ, BUONDI CRAFT και STARBUCKS at Home.